Overlijden medeparochiaan mevrouw Andriessen-Langeveld

Beste medeparochianen,

Op 23 februari ontvingen we het droevige bericht dat is overleden medeparochiaan mevrouw Catharina Hendrika Andriessen-Langeveld, bij ons allen bekend als Tiny Andriessen.

U kunt afscheid van haar nemen thuis aan de Waver 3 te Ouderkerk aan de Amstel op woensdag 28 februari tussen 19.00 en 20.30uur en op donderdag 29 februari tussen 10.00 en 12.00uur.

De uitvaartplechtigheid zal plaatsvinden op vrijdag 1 maart om 11.00uur in de St.Urbanuskerk te Nes aan de Amstel. In deze Eucharistieviering zal voorgaan familielid en Vicaris Hans Pauw. Na de uitvaartdienst zal Tiny begeleid worden naar haar laatste rustplaats op parochiekerkhof ‘Vreedenhof’ alwaar ze zal worden bijgezet in het graf bij haar man Cees.

Na de uitvaart is er gelegenheid elkaar te ontmoeten in het nabij gelegen dorpshuis ‘de Nesse’.
Wij wensen familie, vrienden en nabestaanden heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.